Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 28, 2009

BGT FINAL - Connie Talbot

oh..another video..haha..enjoy this cute lil' kid sang this song..she's sooooo adorable..
sorry, i can only do this, post a youtube vid..LOL

XOXO

3 comments:

Naomi Elisabet said...

uth, cuba ko check youtube - Susan Doyle. Britain's Got Talent. Si Simon Cowell pun blh tercengang. hahaha... Appearance dia pun kena kasi ketawa, tp skali nyanyi, punya smart.

mArMaLaDe said...

ya ya sa ada nampak tu..kitai kan yg mula2 mcm kena ejek ni..last2 suma tebuka mata n mulut tngu dia nyanyi..relax ja lagi tu..hehe

pink rose said...

Really she is a talent girl..
Also she is cute girl..