Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 17, 2007

Go Makan-Makan

Yippiee!! They really belanja me makan... hehe... :) THANKS... Go makan at Restaurant Wan-Wan, eat TomYam...sllluuurrrrpppp!!!so delicious!! But PEDAS oh!
Enjoy makan sampai forgot take photo..but still got few picts in car n place where they buy fruits..

Kedapatan driving not wearing shoes!!!!

Pigang Epal tapi xbeli..xtau malukan...hehehe....macam d Ranau..

alaalalalala....Tambirang betul!

POSE mahal ni... :)

begambar d bunga yg sala...isk...isk...isk....

PS: thanx...thanx...thanx....besuk lg to b continue!!ehehehe...

11 comments:

Man-D said...

Oh ya...forgot to ask u sumting, how was ur Sat nite with you-know-who? hari 3 ksh cerita sa ar...lols...

Na-O said...

Oiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!

Dtg besok ah! WEDNESDAY, 19th 2007!

ko ni... tia kesian si calista kah? dia packing saturang sudah saaaaana... sia pun mengantuk sudah ni teda dgr suara sumbang yg keboringan. kakakaka...

oh ya kan... ko teda internet line pula sana kan... astro pun teda sudah... kasssiaannn... ko pi ketuk ja rumah depan kalau mo pinjam internet or tgk astro, kalau ko tia tau malu la. wakakaka...

Na-O said...

oh ya... ngam lah ko ckp mo dtg tapi tia dtg2... tdk juga kami mo kasi sayang air mata pura2 nangis utk ko. kekeke... tapi besok ah, misti ko dtg! kalau tdk, mcm tu org2 tua ckp... nanti tu ayam kfc pi gigit2 ko time ko tidur. tp besok bukan ayam lagi lah. makan butod sja. wakakaka...

mArMaLaDe said...

Man-D: ahahaha....sa teda jadi jln sma to i-nw-who..haha....tapi sama urg len..ehehehehehe...

Na-O: ahahahahahaha.....jan la mara Nomi....ehehehehehe......aku suda datang UPIS ni...bah mari kita pg makan ko pnya udang n ayam......JOM JALAN2....eheheeh...

O ya...JIRAN DEPAN RUMAH SA JUAL MAHAL..ahaha..JJ ah...kalo sa p d depan rumah, mati la sa kna parang ole ORG2 yg berkenaan...ahaha...peAce!

Na-O said...

oh ya utth... hari ni betul2 tdk dpt pi sana. sia tdk terkluar awal ni hari. coz kami ingat tia payah pi sana lagi. kita pi mana2 lah yg sia tdk payah masak. kekeke... tapi mo tanya org yg bawa kreta juga lah. skali tgk kfc juga ni. wakakakakkaa...

mArMaLaDe said...

em....kita tnya dgn ORG YG BERKENAAN LA DULU...ekeke...

Na-O said...

Grace Point, Kepayan Rumah Murah, Millenium, A-Pot, mana2 lagi? Idea pi makan saja bah ni, tapi hari ni teda ninja king sia.

mArMaLaDe said...

akakaka...d mana2 sja lor...sa ikut ja ni...

seweng said...

hahaha...kantoi driving kaki ayam...tp bukan kau tuhhh... :P

seweng said...

ei i like to go wan wan oso...dia pny konlou pun sedap...

mArMaLaDe said...

seweng: tu la...punya la sedap, tapi sup tomyam dia sa xsanggup oh...telampau pedas...huhu...

yups...itu bukan sa pnya kaki...hehehehe...my fren ba tu... peAce :)